2013. július 22., hétfő

Hello Betty Boop


Jövő pénteken Horváth Évát alakítjuk át pin- up királynővé egy Süel fotózás keretein belül.
Bevallom ez most nem az én szervezésem és magát az ötletet is az ifjú fotós Rizmajer Antal hozta.
Természetesen azonnal benne voltam a kooperációban és szíves örömest biztosítok ruhákat, sőőőőt még ezen apropóból külön kötettem is Évának olyan piros rucikat, amiről tudom, hogy passzolni fog a témához.

Piros, fehér, fekete és persze pöttyös na meg Coca-Cola...
Fogalmam sincs hol fotózunk, ez még az utolsó pillanatig alakulhat és erről a fotós fog dönteni. A sminkest mindenesetre leszerveztem és persze már küldtem is neki inspirációs fotókat a témához.




Tökéletesen passzol a dolog Évához és őrült szexi lesz. Azt még nem tudom, végig ott tudok-e maradni mert egymillió dolgom van az új üzletnyitás miatt de Éva überprofi, úgyhogy instrukciókra nem igazán lesz szükség.

A lényeg, hogy ezen a héten két Süel fotózáson is ott leszek és már most nagyon izgatott vagyok. Imádom a munkám:)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése