2013. július 22., hétfő

Tribal shooting




Már majdnem minden összeállt a júliusi fotózásunkhoz csak a helyszínt kell fixálnunk...

A kollekció adott volt, mindenképpen a jamaikai színekben pompázó 100% pamut anyagunkat akartam a középpontba állítani, csak a történetet kellett hozzá kitalálni. Először az "I <3 Jamaica" ugrott be, hiszen adta magát a színvilág.
Ennek megfelelően elkezdtem összerakni egy moodboardot és közben őrült jó sminkekre találtam a neten, amik inkább egy harcos amazont vagy egy maori nőt idéztek, úgyhogy egy kicsit alakítottam a koncepción. A színek már kavarogtak a fejemben: pink, kobalt kék, sárga, türkiz de az első kettő dominánsabb az összeállításokban. Aztán megtaláltam a tökéletes smink inspirációt, amit azonnal továbbítottam Zimány Mártinak, aki a Süel csapat egyik alaptagja, a M.A.C magyarországi legjobbja (szerintem..:) mert nem csak szépen kiszínez, hanem valóban szebbé varázsol, "ül" az arcodra a smink.

Szóval megtaláltam a sminket, ami nemcsak nekem, hanem a fotósnak, Láng Petinek és Mácsár Andinak (ékszerek) is inspirációul szolgált.  Természetesen egy hosszadalmasabb koncepció leírással kerestem meg őket és egyből beleszerettek a témába. Andi éppen lázasan dolgozik az új ékszereken amelyekhez a fa és textil mellett sok-sok tollat is fog használni (meglepő módon:)), illetve ezeken a képeken fog debütálni az új őszi modelljeinek egy része, amit kifejezetten nekem tervez a Süel ruhákhoz. Nagyon tetszenek az első tervek de sajnos ezt még nem oszthatom meg... Bízzatok bennem szuperek!
A modellünk az egyik kolleganőm lesz. Itt most meg is állok egy pillanatra mert rengeteg kritikát kapunk (főleg szakmabeliektől), hogy miért nem profi modellekkel dolgozunk. Nagyon egyszerű. Nekem ezek a valódi csajok, lányok, nők általában sokkal jobban tetszenek, mint a profik! In is out, out is in... szóval ki dönti el,hogy éppen mi a trendi?! Szeretem a szép arcokat, jobban, mint az érdekes modelleket és imádom, ahogy a hétköznapi, csinos lányok átalakulnak a kezeink között. Izgatottan várják a fotózást és remekül érzik magukat az új sminkben, az új környezetben egy új szerepben és szinte magukra sem ismernek a fotókon. Így közelebb vagyunk hozzátok és úgy érzem, hogy Ti, a vásárlóközönség, is szeretitek ezt a vonalat. Szóljatok ha nem, mert akkor elgondolkodom!:)
Tehát a modellünk Ági, aki bár nem profi mégis szuper csinos, fantasztikus lábakkal és egzotikus arcvonásokkal ami tökéletesen passzol a mi kis történetünkhöz. 
A ruhapróba viszonylag gyorsan ment, de ez még csak az első kör. Megnéztem, hogy melyik 6 Süel modell lesz a végső befutó és nagyjából összeállítottam a szetteket. Még sok minden hiányzik hiszen az ékszerek sokat dobnak majd az egészen, nem beszélve a cipőkről, egyéb kiegészítőkről és persze a sminkről és a hajról. Én már látom magam előtt...


A helyszín még egyeztetés alatt de minden más le van szervezve. Természetesen videót is készítünk ugyanis Kovács Bence személyében rátaláltam egy lelkes új csapattagra, aki valószínűleg sok-sok Süel eseményen fog videózni. Aztán ahogy elrendeztem mindent, kezdhetek is koncentrálni egy másik július végi fotózásra Horváth Évával. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése