2015. május 15., péntek

KNITTED BRIDE - avagy íme a Süel menyasszony

Hol is kezdjem ezt a romantikus történetet?!:)

Tavaly év elején volt szerencsém együtt dolgozni Magyarország egyik legszuperebb esküvő fotósával, Dégi Atival.
Éppen egy workshophoz kerestek modell párokat, és mivel többször dolgoztunk már együtt, beugrottunk a barátommal. Előtte nem nagyon értettem miért vágynak a Nők  a nagy fehér ruhára, de mikor elmentem az első ruhapróbára igazi királylánynak éreztem magam... Úgyhogy elkezdtem azon gondolkozni, hogy milyen is lenne az én menyasszonyi ruhám. 

Magistero Wedding Photography - Dégi Attila és Éva

Magistero Wedding Photography - Dégi Attila és Éva
Nem sokkal ezután egy elképesztően cuki törzsvásárlóm (szintén Zsuzsi) megkeresett azzal, hogy Ő bizony a tengerparton, kötött esküvői ruhában, méghozzá Süelben szeretne férjhez menni és felkért, hogy készítsek el neki egy fehér csipke csodát.
Bevallom először nem akartam ezzel foglalkozni (bocsi Zsuzsi:)), mert annyira sok volt a munka, hogy nem tudtam, hova lenne beilleszthető egy teljesen "testrekötött" minta elkészítése. Végül aztán annyira aranyosan kérleltek, hogy nem lehetett ellenállni és mikor a végeredményt megcsodálhattam Zsuzsin és láttam mennyire örül, már minden pillanatot megért a dolog.

Íme egy kis videó róluk, Süelben:




Ezek után már biztos voltam benne, hogy 2015-ben jön a "Knitted Bride" , avagy a kötött menyasszony:)).

Alapvetően még mindig rengetegen  úgy érzitek, hogy a kötött nem tud igazán elegáns lenni és persze nem is tudja felvenni a versenyt egy abroncsos Hamupipőke ruhával, de a bohém tengerparti menyasszonynak tökéletes választás lehet (magamat csak így tudom elképzelni...de ezen nem lepődünk meg:)).

A fotósorozat nemcsak arról szól majd, hogy a menyasszony milyen szettekben pompázhat, hanem azt is próbáltuk bemutatni, hogy a kötött csipkét miként tudjátok kombinálni egy tütüvel, hogyan lehet feldobni egy elegáns ékszerrel stb.
Két szuper szép koszorúslány is megjelenik a fotókon, akik most éppen lazacban kísérték a menyasszonyt, de persze ezeket a csipkéket más színekben is megtaláljátok nálunk.
Ha mégis idegenkedsz a "kötött menyasszony" gondolatától, akkor akár vendégként is beburkolhatod magad egy fonalcsodába, ugyanis ebből az apropóból rengeteg csipke kardigán (hosszú, rövid), boleró, csipke szoknya és felső lepi el a a Süel szívárványboltokat.

És akkor most pár szó a fotózásról.

A Vácrátóti botanikus kertet ellepték a cuccaink.

Reggel 8-kor kezdtünk, úgyhogy estére kicsit kezdtünk kidőlni...








Gregus Máté volt a fotósunk, aki készülődés közben is non-stop kattogtatott:).



    



A romantikus,  mezőn táncoló hangulatot, a finoman csillogó sminkekkel (köszi Veronika Deák), virágos hajkoronákkal és egyéb kiegészítőkkel ébresztettük fel.

Ruha: Süel
Tütü: Dolly by Le Petit Tom
Fotó: Gregus Máté
Smink: Veronika Deák
Ékszer: Czók Ildi és Juhász Tünde
Cipő: Kazar
Virág: Flow'& more
Helyszín: Vácrátót
<3

Képek hamarosan...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése