2015. június 16., kedd

Süel az Inspiráló Nőkért 2015 - Edó


Szokásunkhoz híven év közben újra megmutatjuk nektek azt a 3 szerencsést, aki idén besöpörte a Süel Inspiráló Nője kitüntető címet:).
Vágjunk is bele és ismerkedjetek meg Edittel.





Edó egy szuper csini két gyermekes anyuka, aki mosolygós, bohém kisugárzásával mindenkire pozitívan hat.
A 3 nyelven beszélő inspiráló Süel nő, munkája mellet egy spirituális elemekkel fűszerezett táncformát (NIA) tanít kék öves oktatóként.
Empatikus személyiség, aki rengeteg energiáját arra fordítja, hogy másoknak is segítsen belső egyensúlyuk megtalálásában.


 - Honnan ismered a Süelt?


A Süelbe véletlenül keveredtem be . Emlékszem, mentem a munkából haza, amikor megláttam a kirakatban az első darabomat, a kékes, türkizes árnyalatokban pompázó bolerómat.
Bementem az üzletbe es nem hittem a szememnek. Én aki mindig feketét hordtam, hirtelen "találkoztam" a színekkel .Mesés volt ;-)


- Melyik a kedvenc Süel színed?

Mai napig a türkizes darabok azok, amelyek talán a legjobban tetszenek, de ez nem akadályoz meg abban, hogy az összes színből legyen már 1-1 darabom. Egy bánatom van, hogy az a gyönyörű olivazöld nem áll jól nekem.


- Melyik a kedvenc Süel darabod?

 Nehéz kedvenc darabot keresnem, mert az összes az, de imádom a hippi poncsóimat, a türkiz hosszú kardigánomat és ami nem annyira látványos, de rengeteget hordom, az a lukacsos kis fekete (szexi) pulcsi. Mindennel hordható!
Ah, de a többi is a kedvencem, úgyhogy ez a kérdés nem megválaszolható :-)


- Milyen élmény volt a fotózás?

Azon a napon nagyon, nagyon izgultam, de isteni volt. Nagy élmeny és tapasztalás volt a sminkelés és a fotózás is, hisz életemben először tettem hasonlót. A smink után egy teljesen új Edo nézett vissza rám a tükörből. Persze azért a rúzs nem lett a liblingem.



- Kinek ajánlod a pályázatot?
Feltétlenül ajánlom olyanoknak akik még hasonló élményben nem vettek részt, mert legalabb egyszer az életben ki kell próbálni, és azoknak is akik annyira imádják a Süel egyedi darabjait, mint én.
És mindenki másnak :-).

Köszönjük Edit, egy élmény volt nekünk is veled dolgozni:)!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése