2015. szeptember 24., csütörtök

"Aviátor" fotózás - werk





 

Szinte minden interjú utolsó kérdése, hogy mégis honnan jön az ötlet, honnan inspirálódom, így a werkek előtt most egy picit kifejtem tegnapi kalandos repülésünk történetét. 

A Közlekedési Múzeum bezárása előtt volt szerencsém megnézni a repülőgép kiállítást... na persze akkor ezt nem találtam nagy szerencsének, mert őszintén szólva nem annyira érdekelt a "néhány koszos roncs egy nagy hangárban" című történet, de a barátom kedvéért igazán mosolygósan sétáltam be a kiállításra.

Eleinte az állva elallvás fenyegetett, de amikor már üveges tekintettel bológattam a különböző meghajtó típusoknál (a csillaghajtóművet megjegyeztem, mást ne kérdezzetek... ), akkor megláttam azokat a régi 1-2 személyes színes és csuda aranyos gépeket, amelyek a múzeum egyik oldalára voltak gyűjtve.

És innentől érdekelt minden... 
"Oh, mennyire durva fotózást lehetne itt csinálni" és már el is képzeltem, hogy mászik fel a modell a kis gépek szárnyára, bőrsapival és pilótaszemüveggel kombinált kötött outfitjében.

Állati hangulatos gépek voltak, még némelyik meghajtóra is fel lehetett volna ültetni a csinos Süel lányt, de időközben a múzeum sajnos bezárt (a Városliget felújítása miatt) és újabb repülős helyszínt kellett találni.

Itt jött a képbe Budörs. Mindenképpen ki kell emelnem, hogy mennyire de mennyire nyitottak, jó fejek és segítőkészek voltak velünk az itteni reptéren. Szinte akármit csinálhattunk, úgyhogy amikor megláttam a sok-sok kis gépet teljesen eldobtam az agyam. Fantasztikus a reptér hangulata és bár tériszonyom van, kicsit most kedvet kaptam.

Nézzük a werkeket és közben mesélek.


Fényt állítunk, még rajtam... Éva csizmájával a kezemben már az első beállításra koncentrálunk.



Szelfi must have:).


És akkor az első póz, aminek lehetne a címe: lavírozz tűsarokban a repcsi kerekén.


Ági "Évával" pózol.


 Jómagam meg nyuszi ül a fűbent játszom. 



A szuper bőr szoknyákat Pásztor Ani iparművésztől szereztük, akivel teljesen véletlenül 3 nappal a fotózás előtt találkoztam egyik üzletünkben (10 év után újra) és mivel hiszek a jelekben, azonnal kaptam is az alkalmon, hogy kérjek tőle pár kiegészítőt.
Az óriás retro böröndöket Mácsár Anditól hoztuk el, aki a vintage cuccok nagy rajongójaként szerencsénkre begyűjtöt pár cuki táskát az elmúlt években. A gyerekjátékokat gyorsan kipakolták nekünk és már vittük is a böröndöket a reptérre :).

 Volt bőven helyszínünk, így szinte mindegyiken más géppel pózol Éva.





Ha pedig nem géppel, akkor imádkozó sáskával, mi mással... :D


Így dolgozunk mi! :)

Fotó: Klinszky Gábor
Smink: Veronika Deák
Ruha: Süel
Kiegészítők: Süel, Juhász Tünde, Pásztor Ani
Helyszín: Budaörs


És íme a kész csodák...











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése