2015. szeptember 8., kedd

Gardróbnapló- kedd



Kedd:
Munka után irány a jóga!
A saját vállalkozásában mindig sokkal többet pörög az ember, így nehéz megtartani a munka és a privát szféra közötti egyensúlyt. Egy izgalmas hobbi vagy sport segít teljesen kikapcsolni az agyad egy fárasztó nap után.
Ha sport, akkor én a jógára szavazok! Kedvenc jógaközpontomban általában laza és természetes szettekben szeretek megjelenni. A fehér selyem szoknyához egy rövid, kötött, csipke topot választottam, amit ha akarok féloldalasan is viselhetek. Imádom ezt a felsőt a variálhatósága miatt, így nagyjából 5 színben van a gardróbomban. Ma maradtam a talpig fehérnél, megspékelve egy cuki szamuráj hajjal.
10 éve vagyok a jóga és a pilates szerelmese. Az első hatha őrület után átpártoltam pár évre a Bikram jógához és a pilates órákhoz, most pedig a Hot Pilates, Hot Power, Anusara és Yin jóga szuper szálkásító kombinációját gyakorlom ha tehetem heti négyszer. Alkalomadtán Yin oktatóként is találkozhattok velem.
Ha kérdésem van keresd az AMASOLE jógaközpont vezetőjét Jakab Adriennt!



Szoknya: Süel  16.900 Ft. /fehér, kék, türkiz, lazac/ (bizonyos színek már akcióban -50%)
Csipke felső: Süel 9.800 Ft. / fehér, drapp, lazac, piros, türkiz, zöld, fekete/
Ha extrémebb színvariációkat szeretnél akkor azokat 12.900-as áran találod meg az üzletekben.
Táska: Lengyel Zsuzsi
Szandál: Salamander 12.000
Üvegékszer: Juhász Tünde karkötő: 10.900 Ft.  gyűrű: 5.300 Ft.

Rúzs:  MAC Cremesheen  – Morning Rose

Őszi tippek:
Egyszerűen farmerral , mellényként hordom ezt a felsőt. Akár ingre is felveheted isteni dekoráció.).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése