2015. szeptember 28., hétfő

Süel a Frittmann birtokon...






Egy balatoni sütögetésre készülve az én feladatom volt beszerezni a társaság hangulatához illő borokat. Mivel nem vagyok szakértő, kissé tanácstalanul álltam a végtelennek tűnő borrengetegben és próbáltam felidézni, hogy mit is tudok az ismertebb márkákról... Ekkor megláttam a legszebb cimkét, amit valaha láttam és igazi nőhöz méltóan, impulzívan már a kosárban is volt egy Frittmann Generosa és egy Rosé Cuvée. Aztán pár héttel később, ettől az esettől teljesen függetlenül, az instagram oldalunkon megjelent a Frittmann borászat és egy csomó-csomó képünket kedvelte... Na ekkor már biztos voltam benne, hogy szeretnék lemenni hozzájuk fotózni, hiszen ez egy jel:). És ha már itt a szüret és mindenki a borfesztiválok forgatagában élvezkedik, akkor a Süel sem maradhat ki ebből a milliőből:).





Sikerült elérnem Frittmann Anitát, aki nagyon kedvesen és persze pikk-pakk engedélyezte a fotózást. Pár nappal később már ott is voltunk a birtokon és még a végtelen záporok és az átláthatatlan eső sem szegte kedvünket. A borház és a szőlő teljes területén garázdálkodhattunk és elképesztő kedvességben volt részünk (na persze mi mást várhatunk azoktól, akiknek ilyen cuki cimkéik vannak...:))). Közben persze már tudtam, hogy az év borászatában van szerencsénk fotózkodni, így még nagyobb megtiszteltetés volt, hogy az isteni borokat kortyolgatva kattoghat a fényképezőgép.

Persze mi is készültünk már a szüreti hangulatra, hiszen nyár végén bemutattuk a "szőlő" névre keresztelt, kék árnyalatokat összemosó újabb egyedi fonalunkat. Emellett természetesen a szezon sztárját, a bordót is lencsevégre kaptuk, mert 2015 nem múlhat el nélküle...

A képen kedvenc Süel kötöttségeimet mutatjuk be és a variálhatóságra helyeztük a hangsúlyt, így érdemes lesz majd elolvasni a fotókhoz tartozó leírást.




Most éppen a 2015-ös Frittmann Irsait kostólgatom és (előre is elnézést a slendrián és kevésbé professzionális szóhasználatért:)) nagyon "csajos" könnyed és gyümölcsös, isteni:). A blogbejegyzést most kellett kb. hatodszorra átírni, mert nemcsak a facebook bolondult meg, hanem a blogspot is... Most már kívülről tudom. LOL

Képek coming soon...

Fotó: Horváth Adrienne
Smink: Zsuzsi
Virág: Flow'&More

P.s.: Ha Soltvadkerten jártok ugorjatok be a Venyigébe! Egészen kiváló a cukkini lepény fogassal és lilahagyma mártással.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése