2016. május 27., péntek

SÜEL FANOK 5. - BORI


Nem kell aggódni mert ebben a hónapban sem maradtok SÜEL FAN nélkül, vagyis egy újabb kedves törzsvásárlónkat mutatom be, akivel kalandosan találkoztam nagyjából három évvel ezelőtt.
A történetnek lehetne az a címe, hogy a "Szín összehoz" vagy valami hasonló:).


Szóval egyszer az ÁRKÁD-ban, kolléganőm Anita, a kezembe nyomott egy névjegykártyát. Valami színtolmácsos dolog volt. Színező néven futott és egy törzsvásárlónk hagyta nálunk, de rohantam és csak bedobtam a zsebembe a kártyát (bocs Bori:)).
Szerencsére Bori nem adta fel, mert úgy érezte nagyon passzolnának a mi színeink és az ő színei egymáshoz, így kis idő elteltével megkeresett, hogy kooperáljunk.


Mikor hívott, csak arra emlékeztem, hogy valóban kaptam egy színes kártyát de, hogy mi volt rajta és mit is jelent pontosan ez a szín coaching...
Így az első találkozásnál Bori elmagyarázta a színekkel dolgozó coaching lényegét (nem stílustanácsadás:)) és elővette az üvegcsés "könyvét", amiről szerintem egy nő se tudja levenni a szemét. Aztán kiválasztottam a léleküvegemet (meg egyéb üvegeket), beszélgettünk és innentől hívtuk Őt is minden rendezvényünkre, hiszen valóban passzolt a dolog a Süel világához. Dióhéjban ennyi, most nem mesélek erről többet, nézzetek utána miről is van szó. :)




Mindenkit beszippantott az üveg téma:). 

 Borit meg beszippantotta a sok színes kötöttség. Íme a vele készült interjúnk:
Mióta ismered a Süelt?
Kb 3-4 éve

2. Honnan ismered a Süelt?

Fashion Streeten, elmentem a kirakat előtt, és azt mondtam: Azta, de jó színes!!


3. Melyik Süel márkaboltban szeretsz vásárolni?

Bármelyik, mert mindenhol cukik az eladók.

4. Melyik a kedvenc Süel színed?
Ez olyan, mintha Gombóc Artúrtól kérdeznék, melyik a kedvenc csokija. Mostanában a korall színek vannak többségben a szekrényemben.

5. Melyik a kedvenc fazonod?
A szűkebb fazonokat szeretem. és a sportosan elegáns stílus áll hozzám közel.


6. Hova szoktad felvenni a Süel darabjaidat?
Bárhova.

7. Melyik fotózásunk tetszett a legjobban?
Talán a kubai, mert az igazi színkavalkád volt, tele élettel, vidámsággal.


8. Ha választhatnál egy színt, melyikkel bővítenéd a Süel színpalettáját?

Napsárga. (Okés rajta vagyunk:))


9. Melyik a következő kiszemelt darabod, ha nincs ilyen még, hogy nézne ki a te általad elképzelt ruha?
Rövid ujjú ruha, csak még a színét nem álmodtam meg.

10. Mi a kedvenc bókod, élményed a Süellel kapcsolatban?
Kedvenc bókom: „Anya, de szép vagy.”
Kedvenc élményem, amikor szín coachingolhattam nálatok.
(Azt mi is nagyon szerettük!)
Köszönjük

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése