2016. szeptember 16., péntek

SÜEL FANOK 9. - Rita

Szeptemberi Süel fanunkat elég régóta ismerem de bevallom már nem is emlékszem melyik márkaboltban találkoztunk először. Az biztos, hogy facebookon tűnt fel elsőként, hogy mennyire tetszenek neki az újdonságaink és utána a személyes találkozón már kvázi ismertük egymást. Rita már a barátnőit is sikeresen megfertőzte és együtt jönnek hozzánk a különböző rendezvényekre, Süel eseményekre.




Nézzük Rita honnan is ismer minket és pedig kommentálom a válaszokat:)


Mióta ismered a Süelt?
4-5 éve vagyok rendszeres vásárlótok.
Honnan ismered a Süelt?
Véletlenül ismertem meg, amikor kissé hidegre fordult napközben az idő és szereznem kellett gyorsan egy kardigánt. Elindultam a kedvenc üzletem felé (ami addig a kedvencem volt) és a közben a Fashion Streeten a kirakatban megláttam egy fantasztikus darabot nálatok.  Attól kezdve más lett a kedvenc üzletem J
Melyik Süelben szeretek vásárolni?
Mindegyikben! Mindenhol nagyon kedves mindenki és a színes világotok mindenhol egy igazi terápia! Keszthelyen is voltam, zalai révén nem hagyhattam ki azt sem. (Teljesen igaz, mindenhol összefutunk.)
Melyik a kedvenc Süel színed?
Sárga a kedvenc színem és a zöld, így a mojito egyértelműen a legnagyobb kedvencem , de a szőlő és az eper kollekció sem hiányzik a ruhatáramból. (Igen megerősíthetem, hogy Ritának mindenen van:)).
Melyik a kedvenc fazonod?
Csiga kardigán és mellény több féle színben megvan, de a Süel Basic is gyakran használt darab nálam és nem rég beszereztem egy overált, amit egyelőre még nem nagyon tudtam használni a nyári melegben, de már nagyon várom, hogy jöjjenek a hűvösebb napok, amikor végre felvehetem. Nyáron sokat hordtam a csipke és a pillangó felsőket.
Hova szoktad felvenni?
Bárhová! Dolgozni, kirándulni, de akár színházba is. A nyaralások elengedhetetlen ruhadarabja.
(Nem véletlen, hogy a "Süelben" facebook mappánkban Ritával annyiszor össze lehet futni).
Melyik fotózásunk tetszett legjobban?
A selymes rózsaszín - nagyon nőies, nagyon romantikus hangulatot suggaló fotókat készítettek, de a budaörsi reptéren készült, az ősz sokszínűségét visszaadó ruhák is nagyon szépek lettek.
Milyen színnel bővítenéd a Süel színpalettáját?
A sárga nagyon hiányzott, annak több árnyalata még jó lenne, ha lenne nálatok, de nekem nincs hiányérzetem a színek területén. (Igyekszünk bár most citrom helyett egy más színvilág érkezik őszre).
Melyik a következő kiszemelt darabod?
Egy overál ruhát nagyon szeretnék még. Rozsdabarnát. (Én meg egy barnát szeretnék...:))
Kedvenc élményem, bókom?
Sok-sok bókot kapok amikor Süelben vagyok. De talán ami a legjobb volt, hogy egyszer vki azt mondta, hogy a Süel az én világom, hisz mindketten nagyon színesek, vidámak vagyunk.
:)
Köszönjük!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése