2016. november 30., szerda

Süel fanok 11. - Kriszti és Zsuzsi

Novemberi Süel Fan bejegyzésünk sem marad el, csak egy kicsit váratott magára az ünnepi előkészületek miatt.


Szeretném megmutatni, hogy tényleg rengeteg típusú nő szeret minket, korra és testalkatra való tekintet nélkül. Na persze nemcsak szeretnek minket, hanem találnak is maguknak jó kis kötöttségeket. Különlegessége ennek a hónapnak, hogy nem egy, hanem kettő Süel rajongót is lencsevégre kaptunk, akik ráadásul testvérek és anyukájukon keresztül ismernek minket.


Egy igazán fiatalos összeállítás következik...




Zsuzsi és Kriszti először ugyanaz a ruhát választották ki, két különböző Süel színben. Az élénk pink és az extrém zöld mindkettőjüknél tökéletes választás volt.


Ugyanazt a ruhát több stílusban is felveheted. Az egyiket sportos, bojtos sapival a másikat üvegékszerekkel párosították a lányok.







Zsuzsi tizenéves kora óta ismeri a márkát és anyukája barátnőjének a márkaboltjában találkozott vele először.
Kedvenc üzlete a belvárosi Süel fellegvár, vagyis a Süel Fashion Street.
Színekben nagyjából mindent nagyon szeret.


 " Tavaly nagy kedvencem volt a csoki-bézs kombináció, valamint a mályva. Idén a legújabb pink nyerte el a tetszésemet, amely látható is rajtam az egyik képen. Fazonokat tekintve a Kabátruha a kedvenc fazonom.
Többnyire bármilyen eseményre szívesen felveszem Süel ruháimat - munkába, szabad időben tervezett programokra. Nagyon szeretem bőrkabáttal viselni és feldobni egyéb kiegészítőkkel a szettet."


Melyik volt a kedvenc rendezvényed, fotózásod?

"Tavaly októberében vettem részt egy divatbemutatón Anyukámmal a Fashion Street-en, melyen kicsit közelebbről is megismerhettem a kollekció új darabjait, színeit. Horváth Évával is találkozhattunk és elkészíthettük az első közös képünket. "


Milyen színeket látnál szívesen a kollekcióban?

Idén a keki-bézs-csoki "föld" színeit kedvelem - örömmel venném ezeknek a bővítését.

 Van valami a Süel kívánságlistádon?

 "Kábelruha burgundi" ruha még nem szerepel a kollekciómban. 

Kedvenc bókod, amit Süelben kaptál?

Természetesen a páromtól kapott dícséret, melyet a tegnap készült fotók után is kaptam. <3


Kriszti is gyermekkora óta ismeri a Süel kötöttségeket
"Édesanyám által kedveltem meg a változatos színes kollekciót és a Fashion streeten található üzletben szoktam vásárolni. A kékeket imádon, ezen belül is a türkiz színt szeretem a legjobban, amiből rengeteg árnyalat van a Süelben. Fazonokat tekintve az egyszerű, más ruhával kombinálható modelleket kedvelem. De ezek a kötött ruhák tényleg bárhol hordhatóak, munkahelyen, kiránduláson, családi ünnepeken de még baráti körben szívesen felveszem."
Melyik volt a kedvenc fotózásod?
Nyári fotózások a szabadban.
Milyen színt hiányolsz még a Süelben?
Kék szín árnyalatait bővíteném.
Milyen fazonokat átnál szívesen?
Én általam elképzelt ruha kollekció kisebb méretű lenne, sajnos sok kiszemelt darab nagy rám :(
Kedvenc bókod Süelben?
Nagyon sokan megnézik rajtam a kollekció bármely darabját és megkérdezik a márkanevet .



A második összeállításnál Kriszti és Zsuzsi ugyanazt a ruhát, illetve fazont választotta, ám az egyik csíkos, a másik egyszínű, az egyik rövid, a másik hosszú verzió. Mindenki megtalálja nálunk az igazit :))). 


Az egyszínű, hosszú " mamma tunika" akár munkába is hordható és bármilyen kiegészítővel fel tudod dobni. Zsuzsi most egy sálat választott. Kriszti vagány szörmével kombinálta a csíkos ruhát.


A harmadik összeállításnál már a hideg télre készültek a lányok és gyapjúban gondolkoztak.
A bordó mindkettőjüknek szuperül állt de most fazonban kicsit más irányba mentek el. Zsuzsi elegáns, Kriszti sportos megoldásban gondolkozott és egyik jobb lett, mint a másik.




Ezt a szuper meleg ruhát, nyugodtan edd fel széles övvel és emeld ki a derekadat te is!


A meleg mellény fazon simán befér a kabát alá is. Ne aggódj!:)



Bordóban is csudiszépek!
Befutottam én is még a fotózás elején és meglepetésünkre ugyanabban a ruhában voltam, mint a lányok.
Ezt nem hagyhattuk ki, úgyhogy gyorsan összeálltunk egy fotó erejéig.

Keresd meg te is, a számodra legmegfelelőbb színt a Süelben.
Segítünk ha kéred:)!



Köszönjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése